• sami19
    Rekisteröitynyt käyttäjä
    Ilmianna asiaton viesti

Isyystesti

Osaisko joku kertoa, että missä tapauksessa isyystestin voi tehdä kesken raskauden ja mistä sitä kannattaisi kysellä.

Itsellänihän siis tilanne se, että olen seurustellut tyttöystäväni kanssa pidemmän aikaa, mutta joitakin hetkiä sitten hän kävi pettämässä minua, jonka hän itse myönsi ja nyt hän itsekkään ei osaa sanoa onko lapsi minun vaiko sen toisen. Ongelmaksi tässä muodostuu se,että olen itse pitkään halunnut lasta ja haluaisin olla osa lapsen elämää ja tukea tyttöystävääni hänen toilailuistaan huolimatta raskauden aikana ja sen jälkeen, mutta valitettavasti ajatus siitä ettei lapsi olekkaan minun ahdistaa enkä pysty olemaan tukena, enkä myöskään voi tehdä lapselle mitään hankintoja valmiiksi, jos saan selvyyden vasta lapsen synnyttyä.
    Lainaa
  • tee testi

On niitä yksityisiä DNA-testi kauppoja jotka myyvät jo raskaus aikana tehtävää isyystestiä. Katso esim. googlesta: easydna(viestä on moderoitu, siitä on poistettu linkki) ja siellä on ne testivalikoimat. Hintaa näyttää kyllä olevan, mutta eipä tollaset nyt mitään halpoja voi ollakkaan.

Lainaa
  • Temo
    Rekisteröitynyt käyttäjä
    Ilmianna asiaton viesti

Kysy beuvolasta

Hei.

Kysy rohkeasti vaikka neuvolasta vaikka anonyyminä. Ennenkuin osyyden tunnustat niin voit vaatia testiä. Tsemppiä.
    Lainaa

Osallistu keskusteluun

Kirjoitat vieralijana. Kirjaudu sisään kirjoittaksesi rekisteröityneenä käyttäjänä.